Αιμοδοσία το Παπαστράτειο την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

Αιμοδοσία το Παπαστράτειο την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   6:30 π.μ.  |  Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

koi-aimodosia-19-12-14e

Ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Αγρινίου σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου διοργανώνουν Εθελοντική Αιμοδοσία την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015 και ώρα 8πμ- 2.30μμ στο Παπαστράτειο Μέγαρο της ΓΕΑ. Καλούντε οι παλιοί εθελοντές αιμοδότες, αλλά και όσοι επιθυμούν να αιμοδοτήσουν για πρώτη φορά, να προσέλθουν και να ενημερωθούν.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...