Ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Αγρινίου σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου διοργανώνουν Εθελοντική Αιμοδοσία την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015 και ώρα 8πμ- 2.30μμ στο Παπαστράτειο Μέγαρο της ΓΕΑ. Καλούντε οι παλιοί εθελοντές αιμοδότες, αλλά και όσοι επιθυμούν να αιμοδοτήσουν για πρώτη φορά, να προσέλθουν και να ενημερωθούν.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...