Ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας της ΝΔ Κώστας Καραγκούνης θα είναι, σύμφωνα με πληροφορίες, ο νέος εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος, καθώς θα αντικαταστήσει τη Μαρία Σπυράκη που αναχωρεί και πάλι για το Eυρωπαϊκό Kοινοβούλιο.
news.in.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!