Ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας της ΝΔ Κώστας Καραγκούνης θα είναι, σύμφωνα με πληροφορίες, ο νέος εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος, καθώς θα αντικαταστήσει τη Μαρία Σπυράκη που αναχωρεί και πάλι για το Eυρωπαϊκό Kοινοβούλιο.
news.in.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...