Στη συγκέντρωση υπογραφών προχώρησαν κάτοικοι του Αιτωλικού διαμαρτυρόμενοι για τους χειρισμούς της δημοτικής αρχής σχετικά με το θέμα του νερού.
Με τη συγκέντρωση υπογραφών οι κάτοικοι θέλουν να προκαλέσουν συνεδρίαση του συμβουλίου της Δημ. Κοινότητας όπου θα είναι παρών και ο δήμαρχος για να ενημερώσουν τον κ. Καραπάνο, ότι η κίνηση που προσπαθεί να κάνει για να μετατραπεί το νερό των πηγών Κεφαλοβρύσου σε πόσιμο, είναι άστοχη. Όπως υποστηρίζουν οι ίδιοι, σύμφωνα με έγγραφο της Διεύθυνσης Υγιεινής η πηγή είναι επιβαρυμένη και το νερό δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πόση, ακόμα και αν χλωριωθεί. Πιστεύουν ότι άδικα θα δαπανηθούν χρήματα, όπως έγινε και με τη στεγανοποίηση του αύλακα του Κεφαλόβρυσου που τελικά δεν είχε αποτελέσματα, δεδομένου ότι σήμερα υπάρχει διαρροή από άλλα σημεία και μάλιστα ιδιαίτερα αυξημένη. Ήδη το νερό της διαρροής φθάνει μέχρι τον κεντρικό δρόμο και περνά στο κάτω μέρος. Όταν, όμως...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 08/01 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!