Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος στις 20 Ιανουαρίου το βραδύ και ώρα: 20:00 – 01:00, η ενορία του Aγ. Γερασίμου Κεφαλοβρύσου θα πραγματοποιήσει ιερά αγρύπνια για την υπαίτιο των εγκαινίων του Ιερού Ναού προεξάρχοντος του καθηγούμενου της Ι.Μ. Μυρτιάς π. Ιωσήφ όπου θα ψάλει η ακολουθία της Παναγίας της Παραμυθίας όπου κατά την διάρκεια της αγρυπνίας θα τεθούν σε προσκύνηση τεμάχιο Τιμίου Ξύλου και λείψανα διαφόρων αγίων.
Στο τέλος της ιεράς αγρυπνίας θα παρατεθεί τράπεζα αγάπης σε όλους τους πιστούς.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!