Ο ΠΑΟΚ μπορεί να μην... πλήρωσε την αποβολή του Κάτσε αλλά μπορεί να τον χάσει για 4 παιχνίδια αφού έβρισε τον διαιτητή.
Σε περίπτωση που ο Μήτσιος αναφέρει (κάτι που είναι το πιθανότερο) το λόγο της αποβολής του Κάτσε τότε ο παίκτης του ΠΑΟΚ κινδυνεύει με βαριά τιμωρία αφού ο κανονισμός αναφέρει ότι σε μία τέτοια περίπτωση θα μείνει εκτός για 4 αγώνες.
Όπως φάνηκε και στο ματς της Τρίπολης στο οποίο απουσίαζε λόγω τιμωρίας, ο Κάτσε είναι πολύ σημαντικός στη λειτουργία του δικεφάλου του βορρά και αν ο Αναστασιάδης τον χάσει για 4 ματς θα πρέπει να βρει άμεσα λύσεις.
newsit
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!