Στο αυτόφωρο στην Αθήνα οδηγήθηκαν 2 ακόμη οδηγοί ταξί από τον Αγρίνιο « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015

Στο αυτόφωρο στην Αθήνα οδηγήθηκαν 2 ακόμη οδηγοί ταξί από τον Αγρίνιο

Δύο οδηγοί ταξί στο αυτόφωρο

      Στο αυτόφωρο στην Αθήνα οδηγήθηκαν 2 ακόμη οδηγοί ταξί από τον Αγρίνιο  τα ξημερώματα τής Δευτέρας.
       Λόγος στάθηκε για αυτό, η υποκλοπή μεταφορικού έργου και η πολλαπλή μίσθωση......



    Οι δύο οδηγοί πήραν τριήμερη προθεσμία για να απολογηθούν, δηλαδή έως την Πέμπτη.

http://agrinioreport.com/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook