
Δύο οδηγοί ταξί στο αυτόφωρο
Στο αυτόφωρο στην Αθήνα οδηγήθηκαν 2 ακόμη οδηγοί ταξί από τον Αγρίνιο τα ξημερώματα τής Δευτέρας.
Λόγος στάθηκε για αυτό, η υποκλοπή μεταφορικού έργου και η πολλαπλή μίσθωση......
Οι δύο οδηγοί πήραν τριήμερη προθεσμία για να απολογηθούν, δηλαδή έως την Πέμπτη.
http://agrinioreport.com/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!