Norman Atlantic:"Είχα δύο επιλογές, να καώ ή να πνιγώ" - ΒΙΝΤΕΟ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

Norman Atlantic:"Είχα δύο επιλογές, να καώ ή να πνιγώ" - ΒΙΝΤΕΟ

Κατηγορία ΠΛΟΙΟ στις   9:02 μ.μ.  |  Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

Είχα δύο επιλογές, να καώ ή να πνιγώ - ΒΙΝΤΕΟ
«Είχα δύο επιλογές. Ή να καώ ή να πνιγώ». Η συγκλονιστική περιγραφή του οδηγού που σώθηκε από την κόλαση της φωτιάς στο Norman Atlantic, αποκαλύπτει το μέγεθος της τραγωδίας.
«Έβρεχε φωτιά, λάβα», λέει ο οδηγός και συμπληρώνει: «Αναγκάστηκα να βουτήξω στη θάλασσα. Είπα καλύτερα να πνιγώ, παρά να καώ».
Δείτε το βίντεο από το MEGA

enikos.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...