Ανήλικος διαρρήκτης είχε «ρημάξει» τα αυτοκίνητα στη Ξάνθη « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Ανήλικος διαρρήκτης είχε «ρημάξει» τα αυτοκίνητα στη Ξάνθη



Εξιχνιάστηκαν, ύστερα από κατάλληλη αξιοποίηση στοιχείων και έρευνες των αστυνομικών της Ομάδας Δημόσιας Ασφάλειας...
του Τμήματος Ασφάλειας Ξάνθης, 15 διαρρήξεις οχημάτων που είχαν διαπραχθεί το χρονικό διάστημα από 27-9-2014 έως 11-10-2014, στην πόλη της Ξάνθης.

Ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία ενός 17χρονου Έλληνα, σε βάρος του οποίου σχηματίσθηκε δικογραφία για διακεκριμένες κλοπές.

Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια των ερευνών προέκυψε ότι ο δράστης, το παραπάνω χρονικό διάστημα, διέρρηξε 15 οχήματα, στην Ξάνθη, αφαιρώντας από το εσωτερικό τους συνολικά το χρηματικό ποσό των 110 ευρώ, μία ηλεκτρονική συσκευή και ένα τσαντάκι.

Σημειώνεται ότι ο 17χρονος έχει απασχολήσει κατά το παρελθόν τις αστυνομικές αρχές για ληστείες και κλοπές.

Ο δράστης δε συνελήφθη λόγω παρέλευσης του αυτοφώρου, ενώ η δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος του θα υποβληθεί στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Ξάνθης.

Η προανάκριση συνεχίζεται από την Ομάδα Δημόσιας Ασφάλειας του Τμήματος Ασφάλειας Ξάνθης για τη διερεύνηση τυχόν εμπλοκής του και σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις.

Πηγή
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook