
Εξιχνιάστηκαν, ύστερα από κατάλληλη αξιοποίηση στοιχείων και έρευνες των αστυνομικών της Ομάδας Δημόσιας Ασφάλειας...
του Τμήματος Ασφάλειας Ξάνθης, 15 διαρρήξεις οχημάτων που είχαν διαπραχθεί το χρονικό διάστημα από 27-9-2014 έως 11-10-2014, στην πόλη της Ξάνθης.
Ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία ενός 17χρονου Έλληνα, σε βάρος του οποίου σχηματίσθηκε δικογραφία για διακεκριμένες κλοπές.
Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια των ερευνών προέκυψε ότι ο δράστης, το παραπάνω χρονικό διάστημα, διέρρηξε 15 οχήματα, στην Ξάνθη, αφαιρώντας από το εσωτερικό τους συνολικά το χρηματικό ποσό των 110 ευρώ, μία ηλεκτρονική συσκευή και ένα τσαντάκι.
Σημειώνεται ότι ο 17χρονος έχει απασχολήσει κατά το παρελθόν τις αστυνομικές αρχές για ληστείες και κλοπές.
Ο δράστης δε συνελήφθη λόγω παρέλευσης του αυτοφώρου, ενώ η δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος του θα υποβληθεί στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Ξάνθης.
Η προανάκριση συνεχίζεται από την Ομάδα Δημόσιας Ασφάλειας του Τμήματος Ασφάλειας Ξάνθης για τη διερεύνηση τυχόν εμπλοκής του και σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις.
Πηγή
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...