aitoloakarnanianet
Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014
Καλά Χριστούγεννα απο το Παναιτώλιο. φώτο
Καλά Χριστούγεννα απο το Παναιτώλιο Αγρινίου. Το δέντρο φώταγωγήθηκε σήμερα το απόγευμα Την φωτογραφία την έστειλε αναγνώστης του aitoloakarnanianet
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
Κοινοποίηση στο Facebook
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Από το
Blogger
.
© 2013
aitoloakarnanianet
bloggertheme9