Καλά Χριστούγεννα απο το Παναιτώλιο. φώτο « aitoloakarnanianet

Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

Καλά Χριστούγεννα απο το Παναιτώλιο. φώτο


Καλά Χριστούγεννα απο το Παναιτώλιο Αγρινίου. Το δέντρο φώταγωγήθηκε σήμερα το απόγευμα   Την φωτογραφία  την έστειλε αναγνώστης του aitoloakarnanianet 
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook