Καλά Χριστούγεννα απο το Παναιτώλιο. φώτο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

Καλά Χριστούγεννα απο το Παναιτώλιο. φώτο

στις   11:36 μ.μ.  |  Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014


Καλά Χριστούγεννα απο το Παναιτώλιο Αγρινίου. Το δέντρο φώταγωγήθηκε σήμερα το απόγευμα   Την φωτογραφία  την έστειλε αναγνώστης του aitoloakarnanianet 
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...