Συνελήφθησαν ξεχωριστά τα ξημερώματα στις 3 ιωρα περίπου στο Αγρίνιο, τρεις ημεδαποί διότι σε έλεγχο που τους έκανε η τροχαία Αγρινίου διαπιστώθηκε ότι το ποσοστό αλκοόλ στο αίμα τους ήταν μεγαλύτερο από το επιτρεπόμενο.
Συνιστούμε επειδή είναι μέρες γιορτινές αν έχετε σκοπό να πιείτε μην οδηγησετε μετά
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!