Συνελήφθησαν ξεχωριστά τα ξημερώματα στις 3 ιωρα περίπου στο Αγρίνιο, τρεις ημεδαποί διότι σε έλεγχο που τους έκανε η τροχαία Αγρινίου διαπιστώθηκε ότι το ποσοστό αλκοόλ στο αίμα τους ήταν μεγαλύτερο από το επιτρεπόμενο.
Συνιστούμε επειδή είναι μέρες γιορτινές αν έχετε σκοπό να πιείτε μην οδηγησετε μετά
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...