Κάηκαν αυτοκίνητα του ΟΤΕ « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Κάηκαν αυτοκίνητα του ΟΤΕ

Άγνωστο γύρω  στις  4 τα ξημερώματα πέταξαν μολότοφ στον οτε στο Αιγάλεω  με αποτέλεσμα να πιάσουν φωτιά αυτοκίνητα του ΟΤΕ που ήταν παρκαρισμένα έξω από το κκατάστημα το ΟΤΕ . Στο σημείο έφτασαν 3 ππυροσβεστικά οχήματα για την κατάσβεση της φωτιάς 
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook