Άγνωστο γύρω στις 4 τα ξημερώματα πέταξαν μολότοφ στον οτε στο Αιγάλεω με αποτέλεσμα να πιάσουν φωτιά αυτοκίνητα του ΟΤΕ που ήταν παρκαρισμένα έξω από το κκατάστημα το ΟΤΕ . Στο σημείο έφτασαν 3 ππυροσβεστικά οχήματα για την κατάσβεση της φωτιάς
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...