Κάηκαν αυτοκίνητα του ΟΤΕ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Κάηκαν αυτοκίνητα του ΟΤΕ

στις   5:12 π.μ.  |  Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Άγνωστο γύρω  στις  4 τα ξημερώματα πέταξαν μολότοφ στον οτε στο Αιγάλεω  με αποτέλεσμα να πιάσουν φωτιά αυτοκίνητα του ΟΤΕ που ήταν παρκαρισμένα έξω από το κκατάστημα το ΟΤΕ . Στο σημείο έφτασαν 3 ππυροσβεστικά οχήματα για την κατάσβεση της φωτιάς 
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...