Λίγο μετά την γέφυρα στο Βάρνακα, (περίπου 200) έχει υποχωρήσει τμήμα της όχθης του χειμάρρου με αποτέλεσμα να είναι πολύ επικίνδυνο το σημείο δίπλα στο δρόμο στην επαρχιακή οδό Βάρνακα -Αρχοντοχωρίου . Η Τοπική Κοινότητα Βαρνακα έχει ενημερώσει την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Ξηρομέρου και αυτή με την σειρά της τις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας Αιτω/νιας.
Προσοχή λοιπόν στο σημείο αυτό ιδιαίτερα το βράδυ.
ksiromeritikimatia.blogspot.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!