Επικίνδυνο σημείο μετά την γέφυρα στο Βάρνακα « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

Επικίνδυνο σημείο μετά την γέφυρα στο Βάρνακα


Λίγο μετά την γέφυρα στο Βάρνακα, (περίπου 200) έχει υποχωρήσει τμήμα της όχθης του χειμάρρου με αποτέλεσμα να είναι πολύ επικίνδυνο το σημείο δίπλα στο δρόμο στην επαρχιακή οδό Βάρνακα -Αρχοντοχωρίου . Η Τοπική Κοινότητα Βαρνακα έχει ενημερώσει την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Ξηρομέρου και αυτή με την σειρά της τις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας Αιτω/νιας.

Προσοχή λοιπόν στο σημείο αυτό ιδιαίτερα το βράδυ.


ksiromeritikimatia.blogspot.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook