Επικίνδυνο σημείο μετά την γέφυρα στο Βάρνακα « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014

Επικίνδυνο σημείο μετά την γέφυρα στο Βάρνακα

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   12:00 π.μ.  |  Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2014


Λίγο μετά την γέφυρα στο Βάρνακα, (περίπου 200) έχει υποχωρήσει τμήμα της όχθης του χειμάρρου με αποτέλεσμα να είναι πολύ επικίνδυνο το σημείο δίπλα στο δρόμο στην επαρχιακή οδό Βάρνακα -Αρχοντοχωρίου . Η Τοπική Κοινότητα Βαρνακα έχει ενημερώσει την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Ξηρομέρου και αυτή με την σειρά της τις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας Αιτω/νιας.

Προσοχή λοιπόν στο σημείο αυτό ιδιαίτερα το βράδυ.


ksiromeritikimatia.blogspot.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...