Καλά χριστούγεννα απο το Αρχοντικό της Λίμνης « aitoloakarnanianet

Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Καλά χριστούγεννα απο το Αρχοντικό της Λίμνης


Τίς πίο ζεστές ευχές για καλά Χριστούγεννα με υγεία, ευτυχία και αγάπη σας  στέλνει ο ιδιοκτήτης και το προσωπικό του Αρχοντίκου της λίμνης στην Λίμνη Τριχωνίδα.Σας περιμένουμε να απολαύσετε το καφεδάκι σας,τοο ποτάκι σας και το φαγητό σας δίπλα στην Λίμνη ένω τα η φωτιά απο το τζάκι θα καίει τα ξύλα και θα μας ζεσταίνει .Ο χώρος στολίστηκε και έτσι μπήκαμε στο κλίμα των χριστουγέννων και σας περιμένουμε .Καλα χριστούγεννα.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook