
Τίς πίο ζεστές ευχές για καλά Χριστούγεννα με υγεία, ευτυχία και αγάπη σας στέλνει ο ιδιοκτήτης και το προσωπικό του Αρχοντίκου της λίμνης στην Λίμνη Τριχωνίδα.Σας περιμένουμε να απολαύσετε το καφεδάκι σας,τοο ποτάκι σας και το φαγητό σας δίπλα στην Λίμνη ένω τα η φωτιά απο το τζάκι θα καίει τα ξύλα και θα μας ζεσταίνει .Ο χώρος στολίστηκε και έτσι μπήκαμε στο κλίμα των χριστουγέννων και σας περιμένουμε .Καλα χριστούγεννα.

| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...