Συνάντηση με θέμα τη λειτουργία του Κ.Υ. Μύτικα « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Συνάντηση με θέμα τη λειτουργία του Κ.Υ. Μύτικα

epi-kentro-ygeias-arxontoxori
Την Κυριακή 7/12 και ώρα 06:00 μ.μ., στο καφενείο του Ιωάννη Τζεφρώνη, με πρωτοβουλία του Συλλόγου Φίλων Κέντρου Υγείας Μύτικα, θα πραγματοποιηθεί συνάντηση των φορέων και των κατοίκων της Δ.Ε. Αλυζίας με θέμα:

«Λειτουργία του Κ.Υ. Μύτικα».

«Θα γίνει ενημέρωση και ανοικτή συζήτηση για το σοβαρό θέμα της λειτουργίας του Κ.Υ. Μύτικα που μας αφορά όλους», αναφέρει το Δ.Σ. του συλλόγου.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook