Την Κυριακή 7/12 και ώρα 06:00 μ.μ., στο καφενείο του Ιωάννη Τζεφρώνη, με πρωτοβουλία του Συλλόγου Φίλων Κέντρου Υγείας Μύτικα, θα πραγματοποιηθεί συνάντηση των φορέων και των κατοίκων της Δ.Ε. Αλυζίας με θέμα:
«Λειτουργία του Κ.Υ. Μύτικα».
«Θα γίνει ενημέρωση και ανοικτή συζήτηση για το σοβαρό θέμα της λειτουργίας του Κ.Υ. Μύτικα που μας αφορά όλους», αναφέρει το Δ.Σ. του συλλόγου.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...