Διακοπή νερού στον Αστακό αύριο Τρίτη λόγω βλάβης « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Διακοπή νερού στον Αστακό αύριο Τρίτη λόγω βλάβης



    Την Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014, από τις 09:00 το πρωί μέχρι 12:00 το μεσημέρι θα έχουμε διακοπή νερού στην Δημοτική Κοινότητα Αστακού, λόγω βλάβης του δικτύου.

Ζητούμε την κατανόηση σας για την ταλαιπωρία.

  Ο Αντιδήμαρχος Ξηρομέρου

Λαϊνάς Κωνσταντίνος
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook