
Την Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014, από τις 09:00 το πρωί μέχρι 12:00 το μεσημέρι θα έχουμε διακοπή νερού στην Δημοτική Κοινότητα Αστακού, λόγω βλάβης του δικτύου.
Ζητούμε την κατανόηση σας για την ταλαιπωρία.
Ο Αντιδήμαρχος Ξηρομέρου
Λαϊνάς Κωνσταντίνος
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...