Είχε πάει για ψάρεμα με την βάρκα του στις εκβολές του Έβρου και αγνοείται από την Τετάρτη.
Νωρίς σήμερα το πρωί θα συνεχιστούν οι έρευνες των Αρχών για τον εντοπισμό του 49χρονου αστυνομικού, που είχε πάει για ψάρεμα με την βάρκα του στις εκβολές του Έβρου και αγνοείται από την Τετάρτη.
Οι έρευνες επικεντρώνονται στο νότιο τμήμα του ποταμού, ενώ μέχρι στιγμής έχει βρεθεί η βάρκα του.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!