Ομάδα ατόμων, πριν από λίγο, σύμφωνα με πληροφορίες του Γραφείου Τύπου της Αστυνομίας, πέταξε βόμβα μολότοφ σε λεωφορείο της ΕΘΕΛ στο ύψος της Στουρνάρη, δημιουργώντας μικρές φθορές στο λεωφορείο.
Ο οδηγός πήρε το λεωφορείο και έφυγε.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
