Εισέβαλαν σε βενζινάδικο σπάζοντας το τζάμι – Ανθρωποκυνηγητό από την ΕΛ.ΑΣ. « aitoloakarnanianet

Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Εισέβαλαν σε βενζινάδικο σπάζοντας το τζάμι – Ανθρωποκυνηγητό από την ΕΛ.ΑΣ.

Πάτρα: Εισέβαλαν σε βενζινάδικο σπάζοντας το τζάμι – Ανθρωποκυνηγητό από την ΕΛ.ΑΣ. Λίγο πριν τα μεσάνυχτα
Διαρρήκτες «μπούκαραν», λίγο πριν τα μεσάνυκτα, σε βενζινάδικο στην οδό Μαυροκορδάτου σπάζοντας το τζάμι της επιχείρηση.

Άρπαξαν από το ταμείο όσο χρήματα βρήκαν κι έγιναν καπνός, προς το άλσος του Σκαγιοπουλείου.

Αμέσως στην ΕΛ.ΑΣ. σήμανε συναγερμός και άνδρες της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. εξαπέλυσαν ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό των δραστών.
thebest.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook