Εισέβαλαν σε βενζινάδικο σπάζοντας το τζάμι – Ανθρωποκυνηγητό από την ΕΛ.ΑΣ. « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Εισέβαλαν σε βενζινάδικο σπάζοντας το τζάμι – Ανθρωποκυνηγητό από την ΕΛ.ΑΣ.

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   8:30 π.μ.  |  Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Πάτρα: Εισέβαλαν σε βενζινάδικο σπάζοντας το τζάμι – Ανθρωποκυνηγητό από την ΕΛ.ΑΣ. Λίγο πριν τα μεσάνυχτα
Διαρρήκτες «μπούκαραν», λίγο πριν τα μεσάνυκτα, σε βενζινάδικο στην οδό Μαυροκορδάτου σπάζοντας το τζάμι της επιχείρηση.

Άρπαξαν από το ταμείο όσο χρήματα βρήκαν κι έγιναν καπνός, προς το άλσος του Σκαγιοπουλείου.

Αμέσως στην ΕΛ.ΑΣ. σήμανε συναγερμός και άνδρες της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. εξαπέλυσαν ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό των δραστών.
thebest.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...