Σύμφωνα με όσα κατήγγειλε στο aitoloakarnanianet Αιτωλοακαρνάνας διασωθέντα του Norman Atlantic που μόλις ήρθε στην Ελλάδα με το αεροπλάνο στο Ελευθέριο Βενιζέλο η συμπεριφορά των Ιταλών απέναντι στου Έλληνες ήταν πολύ άθλια. Τούς έβαλαν σέ ένα δωμάτιο και το μόνο που τούς δώσανε ήταν μόνο ένα πιάτο φαγητό.
Αναλυτικά τι δήλωσε στο aitoloakarnanianet ο Έλληνας διασωθέντας.
Η συμπεριφορά των Ιταλών απέναντι στους Έλληνες διασωθέντες ήταν πολύ άθλια. Δεν μάς δώσανε ούτε ρούχα να φορέσουμε και οι πιο πολλοί ήμασταν μούσκεμα . Μάς δώσανε μόνο ένα πίατο φαγητό και τίποτα άλλο.Ακόμα, δεν χτύπησε η σειρήνα στο πλοίο και ακόμα κινδύνευσε άτομο από το νερό που έριχναν για να σβήσουν την φωτιά . Σήμερα ρωτάγαμε τους Ιταλούς τι ώρα θα φύγουμε και μας λέγανε δεν ξέρουμε, θα δουμε. Η συμπεριφορά τους ήταν πολύ άθλια και επίσης άφησαν αβοήθητους δύο τραυματίες. Ζήσαμε μία κόλαση ..
Τα στοιχεία του διασωθέντα τα διαθέτει το aitoloakarnananet αλλα για ευνόητους λόγους δε τα δημοσιεύουμε
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
