Σύμφωνα με όσα κατήγγειλε στο aitoloakarnanianet Αιτωλοακαρνάνας διασωθέντα του Norman Atlantic που μόλις ήρθε στην Ελλάδα με το αεροπλάνο στο Ελευθέριο Βενιζέλο η συμπεριφορά των Ιταλών απέναντι στου Έλληνες ήταν πολύ άθλια. Τούς έβαλαν σέ ένα δωμάτιο και το μόνο που τούς δώσανε ήταν μόνο ένα πιάτο φαγητό.
Αναλυτικά τι δήλωσε στο aitoloakarnanianet ο Έλληνας διασωθέντας.
Η συμπεριφορά των Ιταλών απέναντι στους Έλληνες διασωθέντες ήταν πολύ άθλια. Δεν μάς δώσανε ούτε ρούχα να φορέσουμε και οι πιο πολλοί ήμασταν μούσκεμα . Μάς δώσανε μόνο ένα πίατο φαγητό και τίποτα άλλο.Ακόμα, δεν χτύπησε η σειρήνα στο πλοίο και ακόμα κινδύνευσε άτομο από το νερό που έριχναν για να σβήσουν την φωτιά . Σήμερα ρωτάγαμε τους Ιταλούς τι ώρα θα φύγουμε και μας λέγανε δεν ξέρουμε, θα δουμε. Η συμπεριφορά τους ήταν πολύ άθλια και επίσης άφησαν αβοήθητους δύο τραυματίες. Ζήσαμε μία κόλαση ..
Τα στοιχεία του διασωθέντα τα διαθέτει το aitoloakarnananet αλλα για ευνόητους λόγους δε τα δημοσιεύουμε
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...
