Παραβίασαν παράθυρο και άρπαξαν 2.500 ευρώ « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

Παραβίασαν παράθυρο και άρπαξαν 2.500 ευρώ



Το συνολικό ποσό των 2.500 ευρώ, κατάφεραν να κλέψουν άγνωστοι δράστες από οικία στους Ταξιάρχες Ζαχάρως στην Ηλεία.

Οι άγνωστοι μπήκαν στο σπίτι παραβιάζοντας το παράθυρο, τη στιγμή που ο 70χρονος ιδιοκτήτης έλειπε και αφού αναστάτωσαν όλους τους χώρους, βρήκαν τα χρήματα και έφυγαν ανενόχλητοι.

patrastimes.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook