Παραβίασαν παράθυρο και άρπαξαν 2.500 ευρώ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

Παραβίασαν παράθυρο και άρπαξαν 2.500 ευρώ

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   1:20 μ.μ.  |  Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014



Το συνολικό ποσό των 2.500 ευρώ, κατάφεραν να κλέψουν άγνωστοι δράστες από οικία στους Ταξιάρχες Ζαχάρως στην Ηλεία.

Οι άγνωστοι μπήκαν στο σπίτι παραβιάζοντας το παράθυρο, τη στιγμή που ο 70χρονος ιδιοκτήτης έλειπε και αφού αναστάτωσαν όλους τους χώρους, βρήκαν τα χρήματα και έφυγαν ανενόχλητοι.

patrastimes.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...