
Στο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ στο κέντρο της Αθήνας συμμετείχε η Ραχήλ Μακρή...
Η ανεξάρτητη βουλευτής βρέθηκε στο πλευρό των εργαζομένων της ΔΕΗ φορώντας μάλιστα και... κράνος, καθώς και στο πλευρό των εργαζομένων στα Τσιμέντα Χαλκίδας.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
