
Στο συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ στο κέντρο της Αθήνας συμμετείχε η Ραχήλ Μακρή...
Η ανεξάρτητη βουλευτής βρέθηκε στο πλευρό των εργαζομένων της ΔΕΗ φορώντας μάλιστα και... κράνος, καθώς και στο πλευρό των εργαζομένων στα Τσιμέντα Χαλκίδας.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...
