
Χθες απολύθηκα από τη δουλειά μου επειδή δεν δέχθηκα να δουλέψω με 490 ευρώ το μήνα...
και με είπαν και γαϊδούρι ωραία πράγματα δεν έχουμε χούντα που έλεγε η κοπελίτσα στην Ανατροπή
κάτι χειρότερο έχουμε παγκοσμιοποιημένη υπέρ-χούντα μίλησα με έναν προηγούμενο υπάλληλο
μου λέει “εγώ θα πήγαινα στο ψυχίατρο, τι τα θες φίλε έχουν σφίξει τα πράγματα”
Πηγή
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!