
Χθες απολύθηκα από τη δουλειά μου επειδή δεν δέχθηκα να δουλέψω με 490 ευρώ το μήνα...
και με είπαν και γαϊδούρι ωραία πράγματα δεν έχουμε χούντα που έλεγε η κοπελίτσα στην Ανατροπή
κάτι χειρότερο έχουμε παγκοσμιοποιημένη υπέρ-χούντα μίλησα με έναν προηγούμενο υπάλληλο
μου λέει “εγώ θα πήγαινα στο ψυχίατρο, τι τα θες φίλε έχουν σφίξει τα πράγματα”
Πηγή
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...