Έπεσε νεκρός επιστρέφοντας από το χωράφι « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Έπεσε νεκρός επιστρέφοντας από το χωράφι

εκαβΣε παθολογικά αίτια σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις οφείλεται μάλλον ο θάνατος 69χρονου, που αισθάνθηκε αδιαθεσία και έπεσε νεκρός στο οδόστρωμα επιστρέφοντας από το χωράφι του στην Μπαμπίνη του Ξηρομέρου Αιτωλοακαρνανίας.
Η σορός του άτυχου άνδρα μεταφέρθηκε στο Π.Π.Ν. της Πάτρας για νεκροψία και νεκροτομή, ενώ από την αστυνομία του Αστακού, συνεχίζονται οι έρευνες.
patrastimes.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook