Έπεσε νεκρός επιστρέφοντας από το χωράφι « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Έπεσε νεκρός επιστρέφοντας από το χωράφι

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   6:12 μ.μ.  |  Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

εκαβΣε παθολογικά αίτια σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις οφείλεται μάλλον ο θάνατος 69χρονου, που αισθάνθηκε αδιαθεσία και έπεσε νεκρός στο οδόστρωμα επιστρέφοντας από το χωράφι του στην Μπαμπίνη του Ξηρομέρου Αιτωλοακαρνανίας.
Η σορός του άτυχου άνδρα μεταφέρθηκε στο Π.Π.Ν. της Πάτρας για νεκροψία και νεκροτομή, ενώ από την αστυνομία του Αστακού, συνεχίζονται οι έρευνες.
patrastimes.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...