Πρέπει να είναι το πιο αστείο τηλεφώνημα που έχουν δεχτεί αστυνομικοί...
Ο 4χρονος τα βρήκε "μπαστούνια" στα μαθηματικά και σκέφτηκε ως λύση να καλέσει την αστυνομία για βοήθεια!
Ο διάλογος είναι πραγματικά απολαυστικός...
Δείτε το βίντεο
http://www.enikos.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!