Πρέπει να είναι το πιο αστείο τηλεφώνημα που έχουν δεχτεί αστυνομικοί...
Ο 4χρονος τα βρήκε "μπαστούνια" στα μαθηματικά και σκέφτηκε ως λύση να καλέσει την αστυνομία για βοήθεια!
Ο διάλογος είναι πραγματικά απολαυστικός...
Δείτε το βίντεο
http://www.enikos.gr/
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...