17χρονη νοσηλεύτηκε στο Νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» με ασιτία - Η οικογένεια ειναι πενταμελής και υποσιτίζεται (VIDEO) - NEO « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

17χρονη νοσηλεύτηκε στο Νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» με ασιτία - Η οικογένεια ειναι πενταμελής και υποσιτίζεται (VIDEO) - NEO


Νεότερη Ενημέρωση 12.23'
Σύμφωνα με νεότερα στοιχεία του patrastimes.gr  η 17χρονη έχει δυο ακομα αδέλφια, Η οικογένεια είναι αγροτική και περνάει δύσκολες στιγμές. Η μόνη διατροφή τους το τελευταίο δίαστημα  είναι τα  χόρτα τα οποία πολλές φορές δεν συνοδέυονται καν απο λάδι ενω ο πατέρας αντιμετωπίζει πρόβλημα ηπατικής ανεπάρκειας.
Πρώτη Ενημέρωση 09.11"
Σοκ έχει προκαλέσει στην κοινωνία της Πάτρας η αποκάλυψη που έγινε στην εκπομπή "Πράσινο Κόκκινο σε Γαλάζιο Φόντο"  του Γιάννη Γεωργόπουλου στο «Ράδιο Γάμμα» σύμφωνα με την οποία μία 17χρονη κοπέλα νοσηλεύτηκε στο νοσοκομείου «Άγιος Ανδρέας» με ασιτία.
Η κοπέλα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο σε άσχημη κατάσταση και η μητέρα της απευθύνθηκε σε συλλόγους και σωματεία ζητώντας ακόμα και για ένα πιάτο φαί.
Η 17χρονη πήρε εξιτήριο πριν από λίγα εικοσιτετράωρα και την σίτισή της ανέλαβε ερασιτεχνικό αθλητικό σωματείο της περιοχής.patratimes
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook