17χρονη νοσηλεύτηκε στο Νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» με ασιτία - Η οικογένεια ειναι πενταμελής και υποσιτίζεται (VIDEO) - NEO « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

17χρονη νοσηλεύτηκε στο Νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας» με ασιτία - Η οικογένεια ειναι πενταμελής και υποσιτίζεται (VIDEO) - NEO

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   10:34 μ.μ.  |  Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014


Νεότερη Ενημέρωση 12.23'
Σύμφωνα με νεότερα στοιχεία του patrastimes.gr  η 17χρονη έχει δυο ακομα αδέλφια, Η οικογένεια είναι αγροτική και περνάει δύσκολες στιγμές. Η μόνη διατροφή τους το τελευταίο δίαστημα  είναι τα  χόρτα τα οποία πολλές φορές δεν συνοδέυονται καν απο λάδι ενω ο πατέρας αντιμετωπίζει πρόβλημα ηπατικής ανεπάρκειας.
Πρώτη Ενημέρωση 09.11"
Σοκ έχει προκαλέσει στην κοινωνία της Πάτρας η αποκάλυψη που έγινε στην εκπομπή "Πράσινο Κόκκινο σε Γαλάζιο Φόντο"  του Γιάννη Γεωργόπουλου στο «Ράδιο Γάμμα» σύμφωνα με την οποία μία 17χρονη κοπέλα νοσηλεύτηκε στο νοσοκομείου «Άγιος Ανδρέας» με ασιτία.
Η κοπέλα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο σε άσχημη κατάσταση και η μητέρα της απευθύνθηκε σε συλλόγους και σωματεία ζητώντας ακόμα και για ένα πιάτο φαί.
Η 17χρονη πήρε εξιτήριο πριν από λίγα εικοσιτετράωρα και την σίτισή της ανέλαβε ερασιτεχνικό αθλητικό σωματείο της περιοχής.patratimes
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...