
Σήμερα η Ελένη Μενεγάκη είχε καλεσμένο τον Θοδωρή Αθερίδη και με αφορμή ένα μήνυμα που εστάλη στον ηθοποιό στο διάλειμμα της εκπομπής, Ελένη εξέφρασε ένα μικρό παράπονο!...
Πηγή: http://dimokratiko.blogspot.com
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!