
Σήμερα η Ελένη Μενεγάκη είχε καλεσμένο τον Θοδωρή Αθερίδη και με αφορμή ένα μήνυμα που εστάλη στον ηθοποιό στο διάλειμμα της εκπομπής, Ελένη εξέφρασε ένα μικρό παράπονο!...
Πηγή: http://dimokratiko.blogspot.com
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...

| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|