Πανηγυρικός αρχιερατικός Εσπερινός στον ενοριακό Ιερό Ναό Αγίου Θωμά Αγρινίου τελέστηκε το απόγευμα της Κυριακής 5 Οκτωβρίου. xοροστατούντος του σεβασμιωτάτου Mητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. k. Κοσμά και με παρουσία πλήθους πιστών.
βίντεο – φωτογραφίες: Χρήστος Αλεξόπουλος
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!