Πανηγυρικός αρχιερατικός Εσπερινός στον ενοριακό Ιερό Ναό Αγίου Θωμά Αγρινίου τελέστηκε το απόγευμα της Κυριακής 5 Οκτωβρίου. xοροστατούντος του σεβασμιωτάτου Mητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. k. Κοσμά και με παρουσία πλήθους πιστών.
βίντεο – φωτογραφίες: Χρήστος Αλεξόπουλος
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...