Στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της τηλεόρασης του Star τα προβλήματα έλλειψης προσωπικού που αντιμετωπίζουν τα δύο νοσοκομεία του νομού Αιτωλοακαρνανίας.
Δείτε αναλυτικά στο βίντεο που ακολουθεί:
nafpaktianews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!