Στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της τηλεόρασης του Star τα προβλήματα έλλειψης προσωπικού που αντιμετωπίζουν τα δύο νοσοκομεία του νομού Αιτωλοακαρνανίας.
Δείτε αναλυτικά στο βίντεο που ακολουθεί:
nafpaktianews.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|