Τουλάχιστον 15 κλήσεις για άντληση υδάτων και κοπή δέντρων δέχτηκε χθες το βράδυ η Πυροσβεστική Υπηρεσία Αγρινίου από την κακοκαιρία που πλήττει από χθες το μεσημέρι την ευρύτερη περιοχή του Αγρινίου. Η πυροσβεστική υπηρεσία Αγρινίου χθες το βράδυ να πάει στον Άγιο Κων/νο όπου είχαν πέσει δυο κυπαρίσσια από την σφοδρή βροχόπτωση και το δυνατό αέρα. Στη διασταύρωση μπροστά στο κέντρο «Σταυροδρόμι» η αστυνομία χρειάστηκε να κλείσει την κυκλοφορία λόγω της βροχόπτωσης που μετέτρεψε τον δρόμο σε ποτάμι.. Στο σημείο βρέθηκε και συνεργείο της ΔΕΗ. Η πυροσβεστική προχώρησε στην κοπή δέντρων σε διάφορες περιοχές του Αγρινίου, όπως στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως, ενώ άντλησε νερό από σπίτια.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

