Τουλάχιστον 15 κλήσεις για άντληση υδάτων και κοπή δέντρων δέχτηκε χθες το βράδυ η Πυροσβεστική Υπηρεσία Αγρινίου από την κακοκαιρία που πλήττει από χθες το μεσημέρι την ευρύτερη περιοχή του Αγρινίου. Η πυροσβεστική υπηρεσία Αγρινίου χθες το βράδυ να πάει στον Άγιο Κων/νο όπου είχαν πέσει δυο κυπαρίσσια από την σφοδρή βροχόπτωση και το δυνατό αέρα. Στη διασταύρωση μπροστά στο κέντρο «Σταυροδρόμι» η αστυνομία χρειάστηκε να κλείσει την κυκλοφορία λόγω της βροχόπτωσης που μετέτρεψε τον δρόμο σε ποτάμι.. Στο σημείο βρέθηκε και συνεργείο της ΔΕΗ. Η πυροσβεστική προχώρησε στην κοπή δέντρων σε διάφορες περιοχές του Αγρινίου, όπως στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως, ενώ άντλησε νερό από σπίτια.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...

